شرایط ارسال به گارانتی:

لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه بفرمایید و در آخر بر روی دکمه دانلود فرم مورد پذیرش گارانتی کلیک بفرمایید و فرم را دانلود کنید ، پرینت بگیرید کاملاً پرکنید و به همراه محصول برای ما بفرستید. 

دانلود فرم پذیرش گارانتی

در صورت بروز هر مشکلی با شماره ۶۶۸۳۵۵۱۲-۰۲۱ تماس حاصل بفرمایید.

لازم به ذکر است تمام هزینه‌های ارسال بر عهده مشتری است.

شرایط مهم پذیرش و ارسال کالا به گارانتی سام ایران

– عیوب دستگاه بایستی از طرف فرستنده به طور کامل مشخص شده و روی دستگاه الصاق گردد. (در صورت عدم رعایت این مورد از پذیرش دستگاه معذوریم)
● دوربین‌ها و دستگاه‌ها بایستی به صورت کامل ارسال شود  ( رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد )
● ارسال دستگاههای ذخیره ساز بایستی به همراه درب باشد.
● ارسال دوربین‌ها بایستی همراه با پایه باشد.
● در ارسال کیس‌ها بایستی کلیه پیچهای کیس بسته شده باشد.
● از ارسال دستگاه با کارتن‌های متفرقه  جداً خودداری نموده و دستگاه را همراه با کارتن اصلی ارسال فرمایید.
● دستگاه‌های ارسالی بایستی تمیز و عاری از هر نوع آلودگی باشد.

شرایط سرویس و تعمیرات  :

● مدت زمان گارانتی محصولات شرکت سام ایران به شرح زیر می‌باشد
● برند هایک ویژن شامل ۲۵ ماه گارانتی می باشد.
● برند داهوا شامل ۲۵ ماه گارانتی می باشد.
● برند هایلوک شامل ۲۵ ماه گارانتی می باشد.
● روزهای کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت ۹ الی ۱۸ می باشد.
● هزینه ارسال و دریافت محصولات، به عهده مشتری محترم می‌باشد.
● هرگونه تجهیزات جانبی مانند منبع تغذیه، کابل و  …شامل گارانتی نمی‌باشند.
● این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در برابر اطلاعات موجود در هارد دستگاه NVR و یا  SD Card روی دوربین ندارد .

● مدت زمان ارائه خدمات در واحد گارانتی شرکت سازگار امنیت محور ایران از زمان پذیرش ۴ روز کاری برای دستگاه شامل گارانتی و تا ۷ روز کاری برای دستگاه‌هایی که گارانتی آن‌ها به اتمام رسید بوده و در صورت عدم تعمیر دستگاه‌های که در زمان گارانتی میباشند و نیاز به تعویض دارند نسبت به موجودی روز شرکت، تعویض و مابالتفاوت به نرخ روز محاسبه می‌شود.

 : مواردی که موجب ابطال گارانتی می‌شوند

  • مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول

خدمات گارانتی محصولات سام ایران تنها توسط کارشناسان فنی مورد تایید انجام میشود و در صورتی که این محصولات در مراکز غیر مجاز مورد بازدید و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری قرار گرفته باشد از شرایط ضمانت خارج میشوند.

  • صدمات و ضایعات ناشی از :سقوط، حمل و نقل، تماس و یا نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، صدمات ناشی از حوادث طبیعی (مانند: رعد و برق، سیل، زلزله، طوفان)
  • صدمات ناشی از نوسان برق و آب خوردگی شامل ضمانت نمیباشند
  • استفاده از آداپتورها ، منابع تغذیه و کابلهای انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب
  • صدمات ناشی از نصب غیر حرفه ای و غیر اصولی
  • (Firmware) عیوب نرم افزاری ناشی از بروزرسانی و تغییر نرم افزار دستگاه
  • عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارتهای محیطی نامناسب و یا نگهداری نامناسب دستگاه.

دانلود فرم پذیرش گارانتی