نیاز به راهنمایی دارید؟

دوربین مداربسته پریزی چیست و کاربرآن؟

دوربین مداربسته پریزی یکی از انواع دوربین مداربسته است که دیدن و پیدا کردن آن در محیط، نیاز به دقت بالایی دارد. این دوربین ها به راحتی قابل مشاهده نیستند و به دوربین مداربسته مخفی در پریز برق مشهورند. این دوربین قابلیت شنود صدا را نیز دارد. و کاملا مخفیانه و بدون جلب توجه از محیط پیرامون خود تصویربرداری می کند.

کاربرد اصلی دوربین مداربسته کنترل و نظارت بر اماکن مختلف است. یکی از انواع دوربین مداربسته، دوربین پریزی است. کاربران معمولا از این دوربین مداربسته برای کنترل عملکرد پرستار کودک و یا پرسنل شرکت استفاده می کنند. استفاده از دوربین مداربسته پریزدار کمک می کند تا افراد مجرم و یا سارق نتوانند سیستم نظارتی را دستکاری کرده و از کار بی اندازند. کاربرد دیگری که دوربین مداربسته پریزی می تواند داشته باشد جاسوسی است. دلیل این امر هم این است که دوربین مداربسته مخفی در پریز برق در معرض دید عموم نیست و امکان شنود نیز دارد. 

عکس دوربین مداربسته پریزی

استفاده از این مدل دوربین مداربسته که در پریز برق پنهان شده است کمک می کند تا شما هم از پریز برق خود برای روشن کردن سایر وسایل استفاده کنید و هم تصاویر دوربین مداربسته را ثبت و ذخیره کنید. البته در هنگام استفاده از پریز برق دید دوربین ممکن است تا حدی و یا کامل بسته شود. این دوربین با اینترنت وای فای wifi امکان انتقال تصاویر دوربین مداربسته را فراهم می سازد. شما از طریق تلفن همراه و تب لت در مکان دیگر می توانید تصاویر را به صورت زنده یا پلی بک مشاهده کنید.

*توجه! : حتما باید در محل تعبیه دوربین مداربسته پریزی هشدار نصب قرار دهید تا دچار مشکلات قانونی نشوید.

عکس دوربین مداربسته پریزی

مزایای دوربین مداربسته پریزی عبارتنداز:

*دارای ریموت کنترل و سنسور صدا

برخی از انواع دوربین مداربسته مخفی در پریز برق می توانند از راه دور و به صورت ریموت کار کنند. بعضی از آن ها نیز دارای سنسور صدا هستند که به محض تشخیص صدا در پیرامون خود، شروع به فعالیت و ثبت تصاویر می کنند. پس از اینکه صدا قطع شد، دوربین مداربسته بر روی حالت استند بای stand by رفته و کار ضبط تصاویر متوقف می شود. با توجه به اینکه دوربین مداربسته پریزی با باتری کار می کند، توجه داشته باشید که اگر سنسور صدا فعال باشد، میزان بیشتری باتری مصرف خواهد شد و زودتر خالی می شود. اگر می خواهید بودجه کمتری را صرف خرید پریز دوربین کنید، بهتر است مدلی را خریداری کنید که به صورت پیوسته تصاویر را ثبت می کند.

عکس دوربین مداربسته پریزی

*دارای باتری پلیمری

برخلاف ظاهر و نام این مدل دوربین مداربسته، این دوربین ها امکان اتصال به برق شهری را ندارند. برای استفاده از این مدل پریز برق دوربین دار نیاز به باتری پلیمری دارید. نکته مثبت این مدل باتری این است که می توانید پس از هر بار خالی شدن مجدد آن را شارژ کنید. دوربین مداربسته پریزی با هر بار شارژ شدن می تواند تا 24 ساعت کار کند. برای اینکه کار ثبت و ذخیره تصاویر شما توسط پریز برق دوربین دار با اختلال همراه نشود، بهتر است یک باتری دیگر به عنوان زاپاس نگه دارید.

*زاویه دید 110درجه ای

زاویه دید دوربین مداربسته پریزی 110 درجه است. برای اینکه تصور قابل درکی از این زاویه داشته باشید یک چشم خود را ببندید. تصویری که با چشم باز خود مشاهده می کنید 110 درجه است. انتخاب محل نصب این نوع دوربین به بهره برداری حاکثری از زاویه دوربین کمک می کند.

عکس دوربین مداربسته پریزی

*کیفیت تصویر دوربین مداربسته پریزی

دوربین مداربسته پریزی دارای کیفیت تصویر متنوعی است که شما می توانید هنگام خرید با توجه به بودجه و نیاز کاربری خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال پرطرفدارترین کیفیت های تصویر قاب پریز دوربین دار هستید، دو رزولوشن 1080 و 4k از پرطرفدارهاست. اگر هر یک از این دو پریز دوربین دار را انتخاب کردید بهتر است بدانید که دوربین 1080 بدون p2p و دوربین مداربسته طرح پریز برق 4k دارای سرور p2p است.

ودرآخر…

اگر به دنبال وسیله ای بروز و با امکاناتی می گردید که با استفاده از آن بتوانید تمامی محیط های سر بسته و باز را اعم از منازل ، محل کار و … را زیر نظر داشته باشید و از سرقت و دزدی جلوگیری کنید ، پیشنهاد اکید ما دوربین مداربسته پریزی می باشد.

نیاز به یک دوربین مداربسته دارید؟ با سام ایران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام همکاری

برای ثبت نام همکاری و بهره مندی از تخفیفات ویژه یلدایی فرم زیر را تکمیل نمایید.