نیاز به راهنمایی دارید؟

معرفی دوربین مداربسته یونی ویو (Uniview)

 یونی ویو یکی از شرکت های معتبر تولیدکننده دوربین مداربسته تحت شبکه است که کار خود را از سال 2006 درکشور چین آغاز کرده و به سرعت در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی پیشرفت کرده به طوری که در سال 2014 هه عنوان سومین تولیدکننده بزرگ دوربین مدابسته در سراسر چین شناخته شده است. این شرکت در سال 2013 با رشدی باورنکردنی در فروش، حجم فروش خود را 83% نسبت به سال قبل افزایش داد به حجم فروشی 1.58 میلیارد دلاری در این سال رسید.

این شرکت 15% از درآمد سالیانه خود را صرف تیم تحقیق و توسعه اش می کند تا از نظر تکنولوژی نیز به یکی از برترین شرکت های عرصه تکنولوژی دوربین های شبکه تبدیل شود. این شرکت در سال 2014 دارای 400 نماینده فروش در سراسر جهان بوده است. تمرکز اصلی شرکت یونی ویو در زمینه تولید دوربین های مداربسته شبکه است و میتوان آن را یکی از سردمداران تکنولوژی این دوربین ها در جهان دانست. این شرکت در سال 2014 توانست یکی از 30 شرکت برتر در کشور چین باشد.

محصولات شرکت یونی ویو شامل چه تجهیزاتی میشود؟

تخصص اصلی این شرکت در زمینه تولید تجهیزات مداربسته تحت شبکه است. محصولات این شرکت شامل: دوربین مداربسته تحت شبکه، انواع دستگاه NVR، نرم افزارهای پردازش تصویر مرتبط با سیستم های شبکه و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته می باشد.

در سال های اخیر، برند یونی ویو آخرین سری از محصولات خود با نام استار ویو را به بازار عرضه نموده است. دوربین مداربسته یونی ویو از سری استار ویو عملکردی مشابه دوربین های استارلایت دارد. درواقع در سال 2017 یونی ویو تصمیم گرفت تا کارکرد این تکنولوژی را بهبود ببخشد و قابلیت های بهتری را بر روی دوربین های مداربسته خود تعبیه کنید.

تکنولوژی استار ویو قادر است صحنه های بسیار مطلوبی از اشیا و تصاویر ثابت و متحرک را به خوبی در تاریکی شب در اختیار شما قرار دهد. شاید از میزان کیفیت تصویر دریافتی شگفت زده باشید اما دوربین مداربسته یونی ویو تصاویر فوق واضح را به صورت رنگی در طول شب در اختیار شما قرار دهد. این کیفیت تصویر مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه محصولات سبب شده تا این محصولات به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند.

محصولات شرکت یونی ویو از نظر قیمت درچه سطحی میباشد؟

دلیل اصلی محبوبیت محصولات این شرکت در ایران قیمت بسیار مناسب این محصولات به ویژه در مقایسه با برندهای بزرگ دیگر است. نسبت قیمت به کیفیت بسیار خوب محصولات این شرکت امکان رقابت محصولات شبکه را حتی با محصولات آنالوگ نیز فراهم می کند.

ویژگی های دوربین های مداربسته یونی ویو:
*جزو 3 تولیدکننده برتر سیستم های نظارت تصویری در کشور چین
*بیشتر از 10 سال تجربه در عرضه تولید سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه
*شبکه فروش گسترده در بیش از 145 کشور جهان
*چهارمین تولید کننده برتر جهان درعرصه سیستم های نظارت تصویری
*میانگین رشد 50% فروش درهر سال
*برترین تولید کننده چین در زمینه نوآوری در تولید
*اولین شرکت ارائه دهنده راهکار نظارت تصویری تحت شبکه درکشور چین
*سیستم کنترل کیفیت محصولات پیشرفته باانجام بیش از 680 بررسی
*اختصاص بیش از 15% از فروش سالیانه به بخش تحقیق و توسعه

نیاز به یک دوربین مداربسته دارید؟ با سام ایران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت نام همکاری

برای ثبت نام همکاری و بهره مندی از تخفیفات ویژه یلدایی فرم زیر را تکمیل نمایید.